Email marketing: Mit kell tennie
Amikor megpróbálja értékesíteni vállalkozását, nehéz lehet tudni, hogy melyik marketingtechnikára összpontosítson. Az e-mail marketing erős, alapvető része lehet bármely marketingtervnek. Íme néhány hasznos e-mail marketing tipp, amelyekkel megerősítheti általános marketingstratégiáját, és növelheti az eredményét.
Amikor e-maileket küld az ügyfeleknek, próbálja meg a termékek vagy szolgáltatások ingyenes garanciájával követni. Az e-mailbe beilleszthet egy olyan utasítást, amely közli velük, hogy azonnal megkapják ezt a garanciát. A befejező P.S. közölhetné velük, hogy most cselekedjenek, és ne hagyják ki ezt a hihetetlen lehetőséget, hogy kipróbáljanak valamit, amit talán szeretnek.
Ne használjon dollárjeleket sem az e-mailek tárgyában, sem a szövegben, kivéve, ha csak egyet is használ egy adott pénzösszeg jelölésére. Ez sok címzettnek spamként fog feltűnni a viselkedésem, és sok spamszűrő automatikusan kukázza az olyan karakterláncokat tartalmazó e-maileket, mint a "$$$".
Tartsa a dolgokat következetesnek. Győződjön meg róla, hogy az e-mailek ugyanazokat a színeket és céglogókat tartalmazzák. Használjon világos és olvasható betűtípust. Ha eléggé kiteszed őket, az előfizetőid megkülönböztetőnek fogják találni a következetes emailjeidet, és elkezdenek jobban odafigyelni rájuk. Minden vállalkozás számára fontos az ismertség. Ugyanez igaz az e-mail marketingre is.
Próbálja meg az ügyfelet az e-mail tárgysorának segítségével bevonni. Az e-mailjének már abban a pillanatban meg kell ragadnia az olvasó figyelmét, amint az a postaládájában landol, különben a szemétbe kerülhet. Ha gyenge vagy érdektelen a tárgysor, pontosan ez fog történni. Próbálja meg tehát némi kreativitással feldobni a tárgysorát.
Kerülje a túl sok kép használatát az e-mailjeiben. Sok e-mail szolgáltatás nem engedélyezi a fotókat, így a fotófüggő megközelítés nem hatékony. Néhány ember nem rendelkezik a megfelelő beállításokkal a grafikában gazdag e-mailek megnyitásához.
Annak érdekében, hogy eloszlasson minden aggályt a spamekkel kapcsolatban, és biztosítsa, hogy senki sem kerül véletlenül a feliratkozói listára, fontolja meg a dupla opt-in stratégia alkalmazását. Az első üzenetének valamilyen további műveletet kell megkövetelnie, például válaszadást vagy egy linkre való kattintást, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az olvasó további e-maileket is szeretne kapni.
Az e-mail marketing erőfeszítései akkor hozzák a legjobb eredményeket, ha összehangolja őket a marketingkampánya többi részével. Ne dolgozzon önmaga ellen azzal, hogy szükségtelenül megkettőzi erőfeszítéseit több különböző marketingcsatornán. Győződjön meg róla, hogy az e-mail, a közösségi média és a hagyományos helyszínek használata mind úgy van kialakítva, hogy jól működjön együtt.
Minden marketing e-mail alján helyezzen el egy linket, amely lehetővé teszi az emberek számára a könnyű leiratkozást. Ha valaki nem akarja megkapni az Ön üzeneteit, jobb, ha egyszerű módot biztosít a leiratkozásra, mintha a spam mappában kötne ki. Ez segít megóvni a hírnevét is, mint olyan vállalkozás, amely tiszteli az ügyfeleit.
Az e-mail marketing halad előre, és a jó öreg hírlevél mára nagyrészt elavult. Ahelyett, hogy általános körlevelet küldözgetne minden feliratkozójának, fordítson arra energiát, hogy az e-maileket az adott címzettek érdeklődési köréhez igazítsa. Számos olyan robusztus program és szolgáltatás létezik, amelyek segítségével ezt automatikusan megteheti.
Ahhoz, hogy e-mail marketingkampányai valóban hatékonyak legyenek, minden üzenetnek egyértelmű cselekvésre való felhívásra van szüksége. Ha például egy új terméket népszerűsít, akkor arra kell ösztönöznie az ügyfeleket, hogy közvetlenül a termék oldalára lépjenek. Másrészt, ha egy új akciót népszerűsít, akkor világosan el kell magyaráznia, hogy az ügyfelek hogyan tudják kihasználni az akció előnyeit.
A maximális elérhetőség érdekében küldje e-mail marketingüzeneteit többrészes formátumban. Minden olyan e-mail kliens, amely támogatja a HTML formátumot, vagy engedélyezi azt a felhasználó számára, HTML formátumban fogja megjeleníteni a tartalmát. Ha azonban valaki megkapja az e-mailt, és csak a szöveges tartalmat engedélyezi, akkor azt fogja látni. Így mindenki láthatja az üzenetét, függetlenül az ügyféltől vagy a beállításoktól.
Használja az e-mail feliratkozási űrlapot, hogy figyelmeztesse a potenciális feliratkozókat, hogy jellemzően mit küldhet nekik. Tudniuk kell, hogy milyen típusú e-mailekre számíthatnak, valamint azt is, hogy mikorra számíthatnak. Ez segít új feliratkozóinak abban, hogy tudják, mire számíthatnak, és ne érjék meglepetések.
Miután beállította az e-mail marketingüzenetek formátumát, érdemes több e-mail klienssel is ellenőrizni. Ugyanúgy, ahogy a különböző böngészők is másképp jeleníthetik meg a weboldalakat, egy idegen e-mail kliens is váratlanul jelenítheti meg az üzenetét. Használja ki az összes népszerű ingyenes e-mail klienst, és győződjön meg arról, hogy üzenete megfelelően fog megjelenni rajtuk.
Ne nehezítse meg az emberek számára az e-mail listáról való leiratkozást. A leiratkozásra mutató linknek minden levelezésedben jól láthatónak kell lennie. Ha elrejti a linket, nemcsak egyes ügyfelek gondolják azt, hogy Ön valami illetlen dolgot tesz, hanem spamről szóló panaszokat is kaphat.
Tervezze meg előre az e-mailjeit. Vegye figyelembe, hogy Ön is ember, és hogy hibázni fog az e-mail készítésekor. Ezt a felismerést szem előtt tartva hagyjon elegendő időt arra, hogy átnézze, átdolgozza és szerkessze e-mailjeit, mielőtt elküldi azokat az előfizetőinek. Ez segíthet elkerülni sok hibát az e-mailjeiben.
A potenciális ügyfelek nagyon nagy csoportját célozhatja meg azzal, hogy e-mail kampányait mobileszközökön is elérhetővé teszi. Manapság olyan sokan használnak mobileszközöket e-mailjeik ellenőrzésére, hogy kis képek használatával, valamint kis, lényegre törő üzenetekkel teheti vonzóvá és vonzóvá e-mailjeit. Ügyeljen arra, hogy logóját az e-mailje tetején helyezze el.
Kerülje a "$$$" karakterlánc használatát marketingüzeneteiben. Sok spam-üzenet használja ezt a karakterláncot akár a tárgysorában, akár az e-mailek szövegében. Ha ezt használja, az emberek és az e-mail szerverek az Ön e-mailjeit is spamként kezelhetik. Az e-maileket figyelmen kívül hagyhatják vagy akár blokkolhatják is.
Az e-mail marketing hatékony és okos módja lehet vállalkozása népszerűsítésének. Tudnia kell, hogy mit kell tennie. Csak alkalmazza az itt lefektetett tippeket, hogy az e-mail marketing terve jól menjen. Tanuljon meg minél többet az e-mail marketingről, hogy vállalkozásának növekedésével csak fejlődhessen.
1. https://bit.ly/3N6Ffzt
2. https://bit.ly/3wloef1
3. https://bit.ly/3qlt7AY
4. https://bit.ly/3qIOL2n
5. https://bit.ly/350sIMQ
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.