Spektrométer cikk Marketing tippek, amelyek bárkinél működhetnek!
A marketing üzleti értelemben nem sokat változik. A lényege, hogy a piacon belül megkeressük a vásárlókat, és egy termék megvásárlása felé tereljük őket. Ez a reklámokkal és magazin hirdetésekkel könnyen megvalósítható, de az online cikkekkel kicsit nehezebb. Ha online spektrométeres cikkmarketinges vagy, el kell olvasnod, mi van ebben a cikkben.
Írj olyan cikkeket, amelyek a cégedhez kapcsolódnak. Minél nagyobb az expozíció, annál nagyobb az esélye, hogy több áramlást érsz el a webhelyedre, ezért használd fel a cikkírást az általad kínált termékek és szolgáltatások leírására. Ez oktatja az ügyfeleket a céged sajátosságairól, miközben több forgalmat eredményez a weboldaladon.
Ha több forgalomra van szüksége,d legyél ellentmondásos. Az embereket vonzzák a viták és a forró témák, és még ha nem is értenek egyet a te álláspontoddal, lehet, hogy csak azért látogatják meg a weboldaladat vagy webhelyedet, hogy megjegyzést hagyjanak arról, hogy mennyire nincs igazad. Ez a keresőmotorok rangsorolása szempontjából még mindig jót tesz neked, és növeli az ismertségedet, ha az emberek akkor is beszélnek rólad, ha a beszélgetés részben negatív. Valószínűleg lesznek olyanok is, akik végül is egyetértenek veled, és ők megtalálják a tartalmaidat, ha nagy érdeklődést keltesz.
Adj lehetőséget az olvasóidnak, hogy megoszthassák a tartalmaidat. Ha valakinek tetszik a tartalmad, és meg akarja osztani, akkor ezt mindenképpen engedélyezd. Minél több egyéni tartalommegosztásod van, annál jobban megjelenik az oldalad a keresőmotorok számára. A megosztás növelheti az olvasottságot is, mivel olyanok is láthatják a tartalmaidat, akik esetleg nem keresnének rád, de így is.
Használjon konkrét, konkrét szavakat a címében. Cikked címének tömören le kell írnia, hogy mit várhat az olvasó a cikkből. Egy példa egy rossz címre lehet az, hogy "Otthoni munka", míg egy sokkal jobb cím ugyanennek a cikknek az lehetne, hogy "Hogyan keress pénzt a szabadidődben cikkmarketing tippek írásával.
Soha ne tagadd meg senkitől a cikkek újrafelhasználásának lehetőségét! Minden spektrométeres cikkmarketing-stratégia lényege, hogy a cikkek segítségével növeld a webhelyed forgalmát. Azok az emberek, akik újra közzé akarják tenni a cikkeidet, felajánlják, hogy segítenek neked! Mindaddig, amíg a cikkek megtartják a webhelyére visszavezető linkeket, egyáltalán nem baj, ha ilyen módon kölcsönadod.
Miután némi gyakorlatot szereztél az írásban, jelentős mennyiségű tartalomra fogsz szert tenni, amely az egész weben elterjedt. Ha úgy érzi, hogy egyes cikkei jobbak, mint mások, fontold meg, hogy a nagyszerű cikkekből e-könyvet készítesz. Az e-könyv remek módja lehet a nyereség növelésének vagy terméked népszerűsítésének. Az emberek ezután meg fogják osztani egymással a kiváló minőségű e-könyvet, ami segít reklámozni vállalkozásodat.
A cikk könyvtárakon kívül küld be munkáidat különböző bloghálózatokba is. Az emberek szeretnek blogokat olvasni, és általában nagy olvasótáborral rendelkeznek. Ügyelj arra, hogy minden egyes cikk, amit írtál, tartalmazza a webcímedet. Így a blogok olvasói könnyen meg tudják majd nézni a webhelyedet.
Ismerkedj meg a cikk könyvtárad esetleges szabályaival. A szabályok eltérhetnek attól függően, hogy melyik könyvtárba küldöd be a cikkeket.
Az esélyek azt sugallják, hogy e cikk elolvasása előtt az információk felét sem tudtad. Ez azért van, mert a cikkmarketinggel kapcsolatos pontos és aktuális információk megtalálása valójában nehéz dolog. Ez a cikk lefektetett néhány nagyon egyszerű, mégis nagyon jó meglátású tippet, amelyeket felhasználhatsz a marketingkampányod felépítéséhez. Győződj meg róla, hogy bölcsen használod őket.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.