Netwerken is de sleutel tot succesvolle artikelmarketing
Als u internet wilt gebruiken om een solide inkomstenstroom op te bouwen, kunt u overwegen om een aantal marketingtechnieken voor artikelen te gebruiken om u te helpen het verkeer op uw manier te stimuleren. Artikelmarketing kan, indien correct uitgevoerd, u het voordeel geven dat nodig is om op elke markt te concurreren. Lees dit artikel en ontdek hoe.
Nadat je een tijdje hebt geschreven, weet je zeker dat je een oeuvre hebt ontwikkeld - vele, vele artikelen verspreid over het internet. Verzamel je beste artikelen voor een eBook dat kan worden weggegeven voor promotionele doeleinden of verkocht. Als het goed geschreven is, zullen mensen het delen en dit zal uw bedrijf vergroten.
Maak een e-boek. Dit is een soort portfolio, een verzameling van alle artikelen die je hebt geschreven. Je wilt niet dat het te klein wordt, dus wacht tot je een groot aantal artikelen hebt verzameld. Je kunt dit gebruiken om te pronken met je schrijfvaardigheid of het te verkopen aan mensen die op zoek zijn naar artikelcollecties.
Voor artikelmarketingcampagnes waarin een blog is opgenomen, kan het werven van gastbloggers meer bezoekers genereren. Door een gerespecteerde blogger uit te nodigen om op hun blog te posten, kunnen slimme artikelmarketeers nieuwe lezers aantrekken en hun algehele bekendheid vergroten. Gastbloggen werkt het beste wanneer zowel de gast als de gastheer de reputatie hebben nuttige, betrouwbare artikelen te leveren.
De meeste artikelen op internet mogen niet langer zijn dan 400-600 woorden. Online lezers hebben waarschijnlijk niet het geduld om door duizenden woorden over een onderwerp te waden. Houd het kort en pittig. Je moet beginnen met je belangrijkste punt, zodat lezers op zijn minst de basis krijgen.
Het belangrijkste om te onthouden bij het vermarkten van uw artikelen is dat uiteindelijk de kwaliteit van uw inhoud uw succes zal bepalen. Bied uw lezers informatie die ze echt nuttig zullen vinden. Als je alleen probeert jezelf te promoten of aandacht te trekken, zullen mensen je gewoon passeren.
Publiceren is het doel van een artikelmarketeer. Sites, blogs en andere mappen om uw inhoud te hosten en terug te linken naar uw site zijn essentieel. Onthoud dat elke site zijn eigen voorwaarden heeft, dus lees en volg ze zorgvuldig.
Algemene informatie kan de dood zijn van de carrière van een artikelmarketeer. Alles dat te vaag of onzeker is, werkt alleen om lezers te verwarren. Moedigt u hen bijvoorbeeld aan om deze site te bezoeken, of zou u hen kunnen vertellen dat dit product of idee niet bepaald uw favoriet is? Welke is het? Zorg ervoor dat u niet vaag bent in uw artikelen en vermijd verwarring.
Uniek zijn kan een belangrijke factor zijn in artikelmarketing door artikelen te hebben die niet lijken op andere artikelen die er al zijn, kan de kans vergroten dat consumenten uw artikelen bekijken. Als je de kijkers iets kunt geven dat ze nog nooit eerder hebben gezien, kan het hun interesse wekken.
Bewaar alle kopieën van berichten, e-mails, enz. Die u maakt bij het zoeken naar informatie. Deze kopieën kunnen later worden gebruikt in artikelen die u schrijft. Dit wordt Label Rights of PLR genoemd. U kunt ze desgewenst toevoegen aan nieuwe artikelen.
Houd een gedetailleerd overzicht bij van elk artikel dat u in verschillende mappen indient. Als u de statistieken bekijkt, inclusief het totaal van uw bezoekers en de gemiddelde tijd die elk aan het artikel besteedt, kunt u zien welke onderwerpen de meeste interesse wekken. Volg vervolgens door meer artikelen te schrijven die zich op die specifieke onderwerpen richten.
Nu u enkele effectieve artikelmarketingtechnieken kent, kunt u beginnen uit te zoeken hoe u de markt van uw keuze wilt benaderen. U moet uw positie op de markt vestigen en hoe eerder u dit doet, hoe beter. Volg het advies hier en laat het je begeleiden tijdens je reis.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.